Stefans filmtips

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Stefan Hansson - 19 november 2014 10:15


Japp, så är det. Charles-Ingvar och dem andra kommer tillbaka. Fast inte riktigt som jag tror att ni hade tänkt er. Nä, var beredda på en aningen uppdaterad version av Sveriges största filmtjuvar någonsin. Och visst är det ett Franz Jägerskåp som lurar med en massa pengar i.  


Men det är inte förräns i januari 2015 som vi kommer få se hur det går för dem om planen än en gång kommer lyckas för Sickan, Vanheden, Dynamit-Harry och Rocky.


Har du ännu inte hunnit kolla in trailern så får du den här hos mig, så klart. Filmens Soundtrack, filmlåt, framförs av stjärnskottet Albin och jag gissar på att det är en låt som absolut kommer att hamna på topplistorna så småningom. Hur den låter? Ja, självklart får du även den här, nedanför trailern.


JÖNSSONLIGAN - Den Perfekta Stöten har biopremiär den 16 januari.



Och här är låten, Vilken Jävla Smäll med Albin från filmen.



//Stefan

Presentation


Välkommen till Mina filmtips!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards