Stefans filmtips

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Stefan Hansson - 3 februari 2014 07:15


Äntligen som jag har väntat! Inatt under den årliga Super Bowl finalen i Amerikansk fotboll borta i USA, sändes en härlig så kallad Super Bowl Spot, eller en teaser som jag vill kalla det, av kommande TRANSFORMERS: Age of Extinction. Sett den och nu vill jag bara se mera! Man kan lungt säga att Mr Bayham himself, Michael Bay är tillbaka i sommar med besked. Efter att ha kolla in den, vilket jag gjort flera gånger redan, så verkar den var precis så häftig och cool som jag vill att den ska vara. Och jag kommer absolut vara en av dem som bänkar mig i en biosalong i sommar för att kolla in "fortsättningen" av TRANSFORMERS.


TRANSFORMERS: Age of Extinction skiljer sig lite från dem tre andra då detta ska vara en "helt ny" film även om det är den fjärde i ordningen. Man har en helt annan ensamble där Mark Wahlberg spelar huvudrollen. Han spelar en mekaniker som tillsammans med sin dotter upptäcker något som kommer vara slutet för Autobots och Decepticons, samtidigt som myndigheterna är efter dem.


Nya karaktärer, samma Autobots och Decepticons men också nya robotar i form av bland annat så kallade Dinobots. Hur coolt är inte detta då?  Så i slutet av Juni kan vi boka in en plats i våra närmaste biografer, då får filmen äntligen premiär. Sa jag förresten att jag kommer vara en av dem?   



//Stefan

Presentation


Välkommen till Mina filmtips!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards