Stefans filmtips

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Stefan Hansson - 9 december 2013 08:00

 

Det har väl inte undgått någon att trailern till kommande THE AMAZING SPIDER-MAN 2 har släppts. Denna gången får Peter Parker verkligen jobba. Två nya skurkar får vi bekanta oss med Electro och Rhino. Men vänta dyker även Green Goblin upp?


Synopsis (Moviezine.se):

Peter Parker lever ett hektiskt liv. Han har fullt upp med att ta ut skurkar som Spider-Man och spendera tid med sin älskade Gwen. Sista dagen på high school kan inte komma fort nog. Han minns sitt löfte till Gwens far om att skydda henne genom att hålla sig borta, men det är ett löfte han inte kan hålla. 

Allt förändras för Peter när en ny fiende, Electro, dyker upp och en gammal vän, Harry Osborn, återvänder, och Peter upptäcker nya ledtrådar till sitt förflutna.


Om de kommer bli en hit det har jag ingen aning om. Men jag hade svårt för föregångaren till denna, THE AMAZING SPIDER-MAN, då jag tycker att dem tre tidigare av Sam Rami duger gott. Det är som många tidigare diskuterat att det har kommit en nyinspelning alldeles för snabbt. Men av trailern att dömma så tycker jag att uppföljaren verkar betydligt mer intressant än den första. Vad tycker ni?



//Stefan

Presentation


Välkommen till Mina filmtips!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards